Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Κουκουβαγιούλες


Το φθινόπωρο είναι πάντα η εποχή που με πιάνει η μανία 
να ασχοληθώ με ότι βλέπω μπροστά μου σε κατασκευές.
Μετά από μια μεγάλη παύση τους καλοκαιρινούς μήνες,
όταν ξεκινά η σχολική χρονιά, ψάχνομαι να δω με τι νέο θα ασχοληθώ.
Πιάνω το ένα, αφήνω το άλλο και στο σπίτι γίνεται ένας χαμός!!!

Μέσα στις αναζητήσεις μου λοιπόν στο ίντερνετ έπεσα και στις αναρτήσεις
της Ρένας Χριστοδούλου και του in my closet για ένα workshop που θα διοργάνωναν.
Δυστυχώς δεν μπορούσα να παρευρεθώ, αλλά η ιδέα με τις πάνινες κουκουβάγιες μου άρεσε 
και είπα να την υλοποιήσω και εγώ στο σπίτι.

Οδηγίες θα βρείτε στη σελίδα που δίνει η Ρένα πατώντας εδώ.
Είναι πολύ εύκολες και συγχρόνως αρκετά γουστόζικες.
Έφτιαξα γι' αυτό και εγώ οκτώ σε διάφορα μεγέθη.


Μετά από την πρώτη μου απόπειρα σκέφτηκα 
αντί για έτοιμα κουμπάκια στα μάτια να φτιάξω από πολυμερικό πηλό
και το ίδιο να κάνω και για το ράμφος .
 

Μπήκαν στο φουρνάκι λοιπόν μαζί με άλλα κουμπάκια
και με το που κρύωσαν ράφθηκαν στις κουκουβάγιες.

Δυστυχώς φωτογραφία όλες μαζί δεν έχω να σας παρουσιάσω,
γιατί πριν προλάβω να τις τελειώσω μου πετούσαν μακριά...

Δύο οικογενειακές όμως ίσα που πρόλαβα να βγάλω.



Καλό σας βράδυ!!!


6 σχόλια:

  1. Τελικά υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να το φτιάξεις?????? Τέλειες οι κουκουβάγιες σου!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα...Μου αρέσει που μου το λες εσύ που δεν έχεις αφήσει τίποτα να μην δοκιμάσεις... αχ με έχει πιάσει μανία αυτό το διάστημα... το ένα αφήνω το άλλο πιάνω.. πιστεύω με καταλαβαινεις...Πάντως οι οδηγίες είναι πολύ εύκολες και μπορεί να τις φτιάξει ο καθένας!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Το ωραίες κουκουβάγιες έκανες!
    Τώρα τις είδα.
    Τα ματάκια και οι μυτουλες, όλα τα λεφτά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς σε βρίσκω και από εδώ!!
    υπέροχες και ξεχωριστές οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή